لوله فولادی برق گالوانیزه

دسته بندی
دسته‌بندی نشده
گالوانیزه

لوله فولادی برق گالوانیزه

برای حفظ و نگهداری از سیم و کابل در طول مسیر اجرای سیم کشی و کابل کشی ، در واحدهای صنعتی ، پروژه های ساختمانی و صنعتی ،بکارگیری لوله های فولادی برق ، مورد توجه قرار می گیرد که اجرای آن می تواند به صورت داخلی و یا روی سطحی خارجی انجام پذیرد.

فرم دهی ساده با استفاده از دستگاه لوله خم کن در محل انجام پروژه ها و مقاومت بالا و ماندگاری این تجهیزات در برابر ضربات مکانیکی ، حیوانات موذی ، گرد و غبار و همچنین شکل مناسب آن ، محبوبیت لوله فولادی برق را در نزد کاربران بالا برده است .

محافظت در برابر زنگ زدگی:

لوله ها فولادی در صورت تماس با آب و اکسیژن دچار زنگ زدگی خواهند شد. و این امر با گذشت زمان به تدریج باعث تخریب آن میگردد. لوله های گالوانیزه با یک پوشش محافظ از روی، به طور کامل از دسترسی رطوبت و اکسیژن هوا دور نگه داشته میشوند و پدیده زنگ زدگی ایجاد نمیشود.

۲-قیمت ارزان و مناسب: 

یکی از ویژگیهای لوله های گالوانیزه قیمت ارزان و مناسب آن است. تجربه و امار نشان داده است که لوله های گالوانیزه میتواند بیش از ۲۵ سال بدون اسیب کار کند.

۳- آسانی در بازرسی:

یکی از مهمترین ویژگی که در مورد لوله های فولادی گالوانیزه میتوان گفت بازرسی ساده آن است زیرا با چشم به راحتی قابل رویت است و همچنین ضخامت لایه به راحتی قابل اندازه گیری است.

جهت اطلاعات بیشتر با باناک نیرو  در تماس باشید

 

نظرات بسته شده است.