هواکش و فن تهویه

هواکش و فن تهویه برای حفظ و سلامتی افراد بسیار مهم است به همین دلیل در  تمام منازل، شرکتها، کارخانه ها و مراکز صنعتی از آن استفاده میشود.

هواکش دمنده

هواکش دمنده

هواکش صنعتی

هواکش صنعتی

هواکش خانگی

هواکش خانگی ایرانی و خارجی

خزرفن

هواکش و تهویه خزرفن

تفاوت هواکش و دمنده

هر دو دستگاه هواکش و دمنده ، دستگاه های مکانیکی هستند که برای گردش هوا استفاده میشوند. بر این اساس ، هوا در اطراف یک اتاق یا فضای اطراف، گردش می کند و یک هواکش تنها بر روی منطقه خاص یا معین شده تمرکز می کند. اغلب اصطلاحات  مکنده و دمنده استفاده می شوند.

این دو واژه اغلب، بعنوان مترادف یکدیگر استفاده میشوند. اگر چه هر دو از نظر گردش و تهویه هوا مشابه هستند،  اما از لحاظ فنی کاملا متفاوت از یکدیگرند. تفاوت اصلی بین  هواکش و دمنده بر اساس نحوه ی به گردش درآوردن هوا است.

 

هواکش صنعتی

هواکش صنعتی یکی از تجهیزاتی است که تمامی صنایع باید از آن استفاده کنند. این محصول مزایای زیادی را برای صنایع به همراه دارد و کارخانه و کارگاه ها با اهداف مختلفی از آن ها استفاده می کنند. صنایع مختلفی مانند صنایع شیمیایی، پزشکی، اتومبیل سازی، کشاورزی، معدن، تهیه غذا، ساخت و ساز و بسیاری صنایع دیگر از انواع مختلف هواکش صنعتی استفاده می کنند تا هوای تازه را وارد محیط کار خود کنند و اینکه بو و عطر نامطبوع را خارج سازند. البته به غیر از صنایع، مکان های دیگری مثل باشگاه های ورزشی که در زیر زمین قرار دارند، انبارها و پارکینگ های زیر زمینی نیز باید برای تضمین سلامت محیط و هوایی استشمام می کنند از این نوع هواکش  استفاده کنند.

 

هواکش های صنعتی

هواکش خانگی

در صورتی که سرویس بهداشتی داخل منزل قرار دارد برای خارج کردن بوی بد و تهویه هوای مناسب سرویس بهداشتی نیاز است تا نسبت به خرید هواکش سرویس بهداشتی اقدام نمایید. با توجه به اندازه سرویس بهداشتی نیاز است تا هواکشی مناسب با فضای مد نظر خود تهیه کنید تا هوا به درستی جا به جا شود. هواکش‌ها دستگاه هایی هستند که باعث ایجاد تهویه هوا و ایجاد هوای مطبوع در محیط می‌شوند. در محیط‌های اداری نیز از هواکش‌های خانگی استفاده می‌کنند. هواکش ها به دو نوع صنعتی و خانگی تقسیم بندی می‌شوند. هواکش‌های خانگی برای آشپزخانه، حمام و سرویس بهداشتی مورد استفاده قرار می‌گیرند.خرید این محصول  نیازمند آگاهی و اطلاعات است تا انتخابی دقیق و هوشمندانه داشته باشید. پس قبل از خرید حتما با فروشگاه باناک نیرو تماس بگیرید.

هواکش خزرفن

 خزر فن که یکی از نخستین محصولات تولیدی در خصوص صنعت تهویه می باشد با استفاده از تکنولوژی پیشرفته و مطابق با استاندارد های روز دنیا توانسته موفق ترین تولید کننده داخلی باشد.هواکش و تهویه های خزرفن دارای تنوع بالا برای کارکرد های گوناگون می باشد. انواع هوا کش های خزر فن :هواکش صنعتی محوری، هواکش سانتریفیوژ، هواکش مرغداری، هواکش آکسیال، پروانه مولتی وینگ و … است.

جهت مطالعات بیشتر در ارتباط با هواکش و فن تهویه این قسمت کلیک کنید.

نظرات بسته شده است.