جک درب پارکینگی

دسته بندی

جک درب پارکینگی نوعی درب باز کن است که امروزه در تمام منازل مسکونی و تجاری  برای امنیت و راحتی از آن  استفاده میکنند  که با زدن یک دکمه به راحتی در باز و بسته میشود این جک با نامهای جک برقی، جک درب پارکینگی یا جک درب ریموت کنترلی شناخته میشود.

لوگوی سیماران

سیماران فراز (ساخت ایران)

لوگوی پروتکو

پروتکو

لوگوی وی تو

وی تو v2 (ساخت ایتالیا)

جک برقی سیماران فراز

جک درب پارکینگ سیماران فراز
جک درب سیماران

یکی از خوشنام ترین صنعت های درب و جک ایرانی برند سیماران فراز  است، جک درب  سیماران دارای گارانتی و همچنین خدمات بسیار خوب میباشد، کیفیت عالی و قدرت ساخت بالا و موتور قدرتمند جک و درب پارکینگ سیماران فراز باعث شده است جایگاه مناسبی به عنوان یک برید داخلی در بازار ایران داشته باشد. این شرکت از سال ۱۳۵۰ تا کنون مشغول به کار میباشد.

سیستم تشخیص مانع و توانایی ترمزگیری در برابر موانع از این ویژگی های جک درب برقی میباشد.عملکرد آن به این صورت است که از یک سیستم تشخیص مانع هوشمند برخوردار است که در صورت وجود شی در هنگام بسته شدن درب، با هشدار و ارسال دستور از سمت مدار، مانع از بسته شدن درب می شود و از خسارت های احتمالی جلوگیری می کند. 

جهت مشاهده سایر محصولات وارد صفحه اصلی شده و در قسمت لیست محصولات آیتم مورد نظر را انتخاب کنید

جک درب ریموتی پروتکو proteco

جک درب پارکینگ پروتکو
جک درب پروتکو

جک درب پارکینگ پروتکو از جکهای قدرتمند ایتالیایی است که سابقه بیش از ۵۰ سال دارد. از مزایای این جک میتوان به دوام ، قدرت عالی آن اشاره کرد. ضمانت و گارانتی آن باعث شده است که مشتریان از خرید خود راضی باشند. قیمت مناسب جک  درب پروتکو از مزایای دیگر این برند ایتالیایی است.

قابلیت کارکرد در هر شرایط اقلیمی را دارد و می تواند با زاویه بیشتر از ۹۰ درجه باز شود. در کنار ظاهر ساده و کلیشه ای آن این جک برقی کاملا برای کاراکردهایی با تردد بالا قابل اعتماد است. میتوان این جک برقی را برروی هر نوع درب و حتی درب های تک لنگه  نصب کنید.

جهت مشاهده سایر محصولات فروشگاه باناک نیرو وارد صفحه اصلی شوید.

جک درب برقی وی تو V2

جک درب پارکینگ وی تو
جک درب وی تو

 برند وی تو V2 دارای قدرت مناسب برای محیط های مسکونی است. این محصول یک برند ایتالیایی است و کاملا شناخته شده در بازار ایران است. خریدار میتواند با هزینه کمتر یک محصول با کیفیت خریداری کند.  وی تو برای محیط های مسکونی که از نظر تردد تا ۲۴ واحد باشند بسیار مناسب است. تنظیم دقیق زمان بسته شدن دربها و  سرعت بسته شدن دربها و  اینکه هیچ صدایی  از برخورد لبه دربها اینجاد نمیشود.  از محاسن و مزایای  آن میباشد. 

جک درب  وی تو V2 قابلیت نصب بر روی درب های تک لنگه و دو لنگه را نیز دارد. در مجموع کیفیت و گارانتی در کنار همه مزایای دیگر آن باعث رضایتمندی مشتریان شده است.

جهت مطالعه مقاله در ارتباط با جک درب پارکینگ میتوانید در این قسمت کلیک کنید . برای مطالعه مقاله در مورد مزیت جک درب پارکینگ در سایتهای زبان اصلی در این قسمت کلیک کنید

نظرات بسته شده است.