سینی کابل پی وی سی (PVC)

دسته بندی
دسته‌بندی نشده

سینی پی وی سی چیست؟

سینی کابل PVC یکی از سینی های کابل برق است که از آن در تاسیسات الکتریکی استفاده می شود. سینی پی وی سی در انتقال و محافظت از کابل ها نقش بسزایی دارد .در تمام مسیر که سیم کشی انجام میشود کابل ها باید از درون سینی کابل قرار گیرند.

ویژگی های سینی کابل PVC
از نظر وزنی سینی کابل پی وی سی سبک است و ولی از نظر استحکام بسیار قوی است. این سینی در برابرعواملی رطوبت ، جویدگی جانوران ،تغییرات شیمیایی و … تغییرات شیمیایی بسیار مقاوم هستند در نتیجه در مناطقی که آب و هوای مرطوب دارند گزینه مناسبی است. حالت درهای قفلی که دارد آن را محکم و ثابت نگه میدارد. از ویژگی دیگری که دارد این است که غیر قابل احتراق است و اگر در برابر آتش قرار بگیرد به دلیل این که HCL تولید میکند و چون سنگین تر از اکسیژن است مانع از آتش سوزی میشود.

تفاوت سینی کابل PVC و سینی کابل فلزی

اولین تفاوت در مقاومت این دو سینی است، پی وی سی در برابر رطوبت و تغییرات شیمیایی و هرگونه عاملی مقاوم ولی در حالی که سینی فلزی از مقاومت بسیار پایینی برخوردار است. . دومین تفاوت در نحوه کار با ان است، پی وی سی بسیار راحت در کار استفاده میشود.. از نظر ظاهر نیز PVC بسیار زیبا تر و دارای تنوع رنگ است در حالی که سینی فلزی این ویژگی را ندارد.همچنین سینی پی وی سی از نظر مقاومت در برابر دما بسیار قوی است که همان باعث میشود که غیر قابل آتش سوزی باشد

جهت کسب اطلاعات بیشتر در صفحه سینی کابل وارد شوید

نظرات بسته شده است.